Jump to content

Edit History

Sjøvind

Sjøvind

Skal kjøpe kartplotter til nybåten, en NB 750. Plotteren blir stående tørt og trygt, typisk fart 8-10 knop. Har Garmin Echomap 70s i gamlebåten, er veldig fornøyd med den bortsett fra at skjermen er litt liten synes jeg. Ser at Høcom har Garmin Echomap plus 92sv til kr 7989,-.

Men det finnes jo haugevis av andre plottere. Jeg tenker minst 9 tommer, maks 9000kr. Noen anbefalinger?

Sjøvind

Sjøvind

Skal kjøpe kartplotter til nybåten. Plotteren blir stående tørt og trygt, typisk fart 8-10 knop. Har Garmin Echomap 70s i gamlebåten, er veldig fornøyd med den bortsett fra at skjermen er litt liten synes jeg. Ser at Høcom har Garmin Echomap plus 92sv til kr 7989,-.

Men det finnes jo haugevis av andre plottere. Jeg tenker minst 9 tommer, maks 9000kr. Noen anbefalinger?

Sjøvind

Sjøvind

Skal kjøpe kartplotter til nybåten. Plotteren blir stående tørt og trygt, typisk fart 8-10 knop. Har Garmin Echomap 70s i gamlebåten, er veldig fornøyd med den bortsett fra at skjermen er litt liten synes jeg. Ser at Høcom har Garmin Echomap plus 92sv til kr 7989,-.

• Create New...