boble65 Startet 30.September.2019 Link til dette innlegget Startet 30.September.2019 Da blir det ikke salg av mørebassen. Den skal til Skrova og bo der. Og hjemme der jeg bor skal vi ha en medium rask båt som brukes til dagsturer til strender og kanskje litt dorging etter laks og slikt. Må tåle litt og sitte litt skjermet og på en måte være litt fryd og glede med å bruke den. Skal bruke den til og dra til Skrova med for og bruke mørebas og. Min bror snakket om yamarin. Men vet det finnes endel å velge mellom. Vil ha påhenger så ny som mulig og ikke mindre en 150hk. Blir vel kjøpt til våren siden vi spleiser. Kom med forslag. Kan leve med kalesjebåt vist jeg monterer varmer. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 30.September.2019 Link til dette innlegget Svart 30.September.2019 Yamarin 6420/64dc/65dc dere tenker på da? Det er ihvertfall et av de bedre skrogene i sin klasse, og i de litt nyere utgavene er det forholdvis lett å fjerne puter for fisking. Hvis det skal fiskes mye er kanskje walkaround 62wa bedre egnet... Disse skrogene er trygg og velbalansert med 150hk, og meget "leken" (fryd og glede) med V6 motor med 200hk+ Hvis dere tenker helt ny, har også Askeladden 61/65 og Ibiza 640 gode skrog. Budsjett kan være greit å hinte om, da kan muligens tipsene spisses... Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 1.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2019 (redigert) Budsjett ja. Tenkte ikke på det? men vi er vel blidd enig idag om og gå opp til 200/250hk. Så må vel ha rundt 22 fot ihvertfall.. fisking blir for det meste gjort med mørebassen vil jeg tro? vet bare at jeg vil ha do og dieselvarmer ihvertfall.. alt fra 300 til 600 i budsjett.. Redigert 1.Oktober.2019 av boble65 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 1.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2019 Nord Star 24 Kanskje? Usikker på om du får en med påhengsmotor i den prisen, da de er relativt nye modeller. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
tkb Svart 1.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2019 Finnmaster 6600/66 WA. mitt valg i det området. Fås med 225. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 1.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2019 Ibiza 680, Finnmaster T7 og Yamarin 68DC er da mulige kandidater, hvis det er daycruiser dere tenker, f.eks... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.