Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Hei, dette synes jeg er spennende. For en pers å flytte denne båten fra Oslo til Bodø :smiley:.

Har du ikke fått noen til å se på el-opplegget i båten enda?

Jeg kan godt ta meg en tur å se på dette for deg men da blir det akkurat el-opplegget jeg kan besiktige. Jeg har ingen erfaring med båt-typen eller motoren fra før. (Kan selvfølgelig se meg rundt om å sjekke gjennomføringer og ventiler etc for å se om alt ser greit ut men der ligger ikke ekspertisen min)

Kvalifikasjoner er utdannet elektriker for hus opp til 400v og at jeg revet hele 12v anlegget i min egen båt og bygget det opp fra scratch igjen med alt fra ny kabler til sikringer og paneler.

Si fra om bistanden er ønskelig.

ne.andersson

ne.andersson

Hei, dette synes jeg er spennende. For en pers å flytte denne båten fra Oslo til Bodø :smiley:.

Har du ikke fått noen til å se på el-opplegget i båten enda?

Jeg kan godt ta meg en tur å se på dette for deg men da blir det akkurat el-opplegget jeg kan besiktige. Jeg har ingen erfaring med båt-typen eller motoren fra før. (Kan selvfølgelig se meg rundt om og sjekke gjennomføringer og ventiler etc for å se om alt ser greit ut men der ligger ikke ekspertisen min)

Kvalifikasjoner er utdannet elektriker for hus opp til 400v og at jeg revet hele 12v anlegget i min egen båt og bygget det opp fra scratch igjen med alt fra ny kabler til sikringer og paneler.

Si fra om bistanden er ønskelig.

• Create New...