Ask Startet 2.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2019 Hei Her er ein ny "episode" i serien om jakt etter leppefiskbåt til gutungane. Eg skal sjå på ein Quicksilver 500 Fish. Er det einkvan som kan dela erfaring med denne båttypen. Det kjem vatn i dobbeltskroget. Seljar seier det er ferskvatn. Er dette ein kjent problemstilling, og er det eventuelt einkvan som veit om det er ein enkel sak å fiksa? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2019 Hei igjen Då har eg sett på båten. Det er vanskeleg å sei kor vatnet kjem ifrå. Kanskje skruehol der styrekonsollen er festa til dørken. Båten er tydlegvis støypt i to deler, som er limt og popnagla saman, og skøyten er skjult av fenderlista. Eg ser for meg at det er ein omfattande jobb å tetta denne skøyten. Einkvan med erfaring? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.