Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Dreuf skrev 7 minutter siden:

Spennende.

Vurderer å sette inn en sånn alternator protect som @Kjellg linker til. Er en billig forsikring, litt usikker på om den er nødvendig når man har en dcdc lader oppsett.

Vet du, at om det er nødvendig eller ikke så tør jeg påstå at man sover bedre om natta ;) Neida, ikke riktig slikt men den er uansett en veldig billig forsikring. Alt mulig kan skje, kabler, brytere osv. Får bare håpe at den ikke blir nødvendig, og det vil man vel aldri få vite heller om man har en slik montert. Men jeg har faktisk en bedre følelse i magen etter at den ble montert. Sånt sett så burde vel en slik elektronikk egentlig vært innebygd i alle dynamoer. 

Kjellg

Kjellg

Dreuf skrev 1 minutt siden:

Spennende.

Vurderer å sette inn en sånn alternator protect som @Kjellg linker til. Er en billig forsikring, litt usikker på om den er nødvendig når man har en dcdc lader oppsett.

Vet du, at om det er nødvendig eller ikke så tør jeg påstå at man sover bedre om natta ;) Neida, ikke riktig slikt men den er uansett en veldig billig forsikring. Alt mulig kan skje, kabler, brytere osv. Får bare håpe at den ikke blir nødvendig, og det vil man vel aldri få vite heller om man har en slik montert. Men jeg har faktisk en nedre følelse i magen etter at den ble montert. Sånt sett så burde vel en slik elektronikk egentlig vært innebygd i alle dynamoer. 

• Create New...