Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

Finner ikke mulighet for å sette SOC og heller ikke referansespenning direkte. Men utrolig mange andre settinger/valg/muligheter som er interessante. Feks slå av/på balansering, av/på self recovery etter disconnect osv. Tenker å gå gjennom alle settingene da de kan ha noe å bety for ‘useability’. Jeg er ikke i Ølen nå så har ikke fått hatt hands on men det lukter videomøte med den PCen etterhvert ? Vi har vel rundt 500 Ah som skal inn nå og det går foreløpig med 9A med en 30A 12V lader. Regner med at det er den høye spenningen den sliter litt med og at den bare klarer 30A rundt 12V eller deromkring.

Vi prøvde selvsagt også å sette referansespenning fra appen - med samme resultat som dere andre.

Ser det er noen hex koder for batterikjemi osv men den oversettelsen av manualen jeg fant var ikke så veldig dekkende på disse punktene.

Fantino

Fantino

Finner ikke mulighet for å sette SOC og heller ikke referansespenning direkte. Men utrolig mange andre settinger/valg/muligheter som er interessante. Feks slå av/på balansering, av/på self recovery etter disconnect osv. Tenker å gå gjennom alle settingene da de kan ha noe å bety for ‘useability’. Jeg er ikke i Ølen nå så har ikke fått hatt hands on men det lukter videomøte med den PCen etterhvert ? Vi har vel rundt 500 Ah som skal inn nå LG det går foreløpig med 9A med en 30A 12V lader. Regner med at det er den høye spenningen den sliter litt med og at den bare klarer 30A rundt 12V eller deromkring.

Vi prøvde selvsagt også å sette referansespenning fra appen - med samme resultat som dere andre.

Ser det er noen hex koder for batterikjemi osv men den oversettelsen av manualen jeg fant var ikke så veldig dekkende på disse punktene.

• Create New...