Jump to content

Edit History

Wallas Service

Wallas Service

Grov "skriveleif"

Pinkvin skrev for 4 timer siden:

Vekebrennere bruker jeg tennvæske på. Det brenner rent og pent. Kjøper mye når jeg finner det billig og kvaliteten er jevn uavhengig av merke da tennvæske brukes til matlaging og produksjonen/innhold er regulert av mattilsynet. 

Hva diverse varme/lampe/parafin varianter inneholder er helt lottobingonord, og dyrt som fa..en. 

Som du ser i siste innlegg er det nå tilbud på Blåtind Fritidsparafin hos Obs Bygg, ikke lotto i det hele tatt og bedre enn tennvæske.

Når det gjelder mattilsynet ville jeg ikke være bekymret. Wallas kokeapparater er helt lukket system så maten kommer ikke i kontakt med parafin i det hele tatt.

Wallas Service

Wallas Service

Pinkvin skrev for 4 timer siden:

Vekebrennere bruker jeg tennvæske på. Det brenner rent og pent. Kjøper mye når jeg finner det billig og kvaliteten er jevn uavhengig av merke da tennvæske brukes til matlaging og produksjonen/innhold er regulert av mattilsynet. 

Hva diverse varme/lampe/parafin varianter inneholder er helt lottobingonord, og dyrt som fa..en. 

Som du ser i siste innlegg er det nå tilbud på Blåtind Fritidsparafin hos Obs Bygg, ikke lotto i det hele tatt og bedre enn tennvæske.

Når det gjelder mattilsynet ville jeg ikke være bekymret i det hele tatt. Wallas kokeapparater er helt lukket system så maten kommer ikke i kontakt med parafin i det hele tatt.

• Create New...