Jump to content

Edit History

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

dieselfan skrev 21 minutter siden:

....var det Øystein Sunde som sa;  "det blikke rektig bra, før det har vært rektig illlle"   :thumbsup:

Det klinget godt når det gjelder jobben med septikkpumpen :giggle:

Men det er godt å få det gjort, impelleren stod dønn fast!

Jeg husker bare "du blir'ke rektig frisk før du har hatt det rektig ille" - Fra Øystein Sunde

Har også bestilt rep.set til sjøvannspumpen, så det blir slutt på lekkasje! Saltvann  på avveie er noe dritt!

Det er litt pinlig at jeg ikke så dette, når jeg så på båten.:rolleyes:

Så er blir det frem med stålbørste og avfetting og på med ny pentagrønn, som forøvrig er veldig overpriset enkelte steder :giggle:

Innfesting til motorfestet blir rengjort,børstet med stålbørst også tenkte jeg å prøve "rusteteren" som grunning. Tiden vil vise om det funker!

Slangerklemmer skal selvsagt også byttes :yesnod:

20191001_133456(1).jpg.2512f8ebbcd6b2348372d9634fb09dbc.jpg

I helgen blir det vask av båtputer og vask under motor! 

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

dieselfan skrev 12 minutter siden:

....var det Øystein Sunde som sa;  "det blikke rektig bra, før det har vært rektig illlle"   :thumbsup:

Det klinget godt når det gjelder jobben med septikkpumpen :giggle:

Men det er godt å få det gjort, impelleren stod dønn fast!

Jeg husker bare "du blir'ke rektig frisk før du har hatt det rektig ille" - Fra Øystein Sunde

Har også bestilt rep.set til sjøvannspumpen, så det blir slutt på lekkasje! Saltvann  på avveie er noe dritt!

Det er litt pinlig at jeg ikke så dette, når jeg så på båten.:rolleyes:

Så er blir det frem med stålbørste og avfetting og på med ny pentagrønn, som forøvrig er veldig overpriset enkelte steder :giggle:

Innfesting til motorfestet blir rengjort,børstet med stålbørst også tenkte jeg å prøve "rusteteren" som grunning. Tiden vil vise om det funker!

Slangerklemmer skal selvsagt også byttes :yesnod:

20191001_133456(1).jpg.2512f8ebbcd6b2348372d9634fb09dbc.jpg

• Create New...