Jump to content

Edit History

Kobayashi

Kobayashi

Ship o'hoy folkens.

Først vil jeg gjerne gi litt skryt.

Dette forumet med alle medlemmene og deres massive kompetanse og kunnskap er gull verd. :clap:

Jeg føler jeg har fått mye hjelp med forskjellige problemstillinger og takker alle for deres innspill.

Nå lurer jeg på om noen her har eller vet om hvor jeg kan få tak i denne eldre Humminbird fishfinder/ekkolodd modellen.

Dette er til innfelling og baksiden er sylindrisk Ø ca 85mm.

Det er orginalt montert i båten min som er fra 1998 og når jeg skulle demontere den for sjekk så falt den bokstavelig talt fra hverandre.

Den er garantert gått ut av produksjon waaaay back og er således vanskelig å finne på nett så da skyter jeg en hvit pil inn her og håper det beste :yesnod:

Legger ved et bilde som viser hva jeg er ute etter :thumbsup:

P.S. hvis noen vet om en god erstatning som også er til innfelling og ikke er fryktelig mye større eller mindre så er jeg interessert i det også :yesnod:

Orginal Humminbird.jpg

Kobayashi

Kobayashi

Ship o'hoy folkens.

Dette forumet med alle medlemmene og deres massive kompetanse og kunnskap er gull verd. :clap:

Jeg føler jeg har fått mye hjelp med forskjellige problemstillinger og takker alle for deres innspill.

Nå lurer jeg på om noen her har eller vet om hvor jeg kan få tak i denne eldre Humminbird fishfinder/ekkolodd modellen.

Dette er til innfelling og baksiden er sylindrisk Ø ca 85mm.

Det er orginalt montert i båten min som er fra 1998 og når jeg skulle demontere den for sjekk så falt den bokstavelig talt fra hverandre.

Den er garantert gått ut av produksjon waaaay back og er således vanskelig å finne på nett så da skyter jeg en hvit pil inn her og håper det beste :yesnod:

Orginal Humminbird.jpg

Kobayashi

Kobayashi

Ship o'hoy folkens.

Dette er till innfelling og baksiden er sylindrisk Ø ca 85mm.

Orginal Humminbird.jpg

• Create New...