Suzuki Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 Kosmix; noen tips. ORIGO tåler ikke trekk ORIGO brenner alltid best når beholderne er ganske fulle av sprit ORIGI brenner alltid best når man bruker TENOL, ORIGONOL el.l. Rødsprit er alt for dårlig ( ja, jeg veit det heter RØDspritvarmer på folkemunne ) Tar du disse forhåndsreglene, varmer denne som bare rakkern. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Kosmix Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 (redigert) Jeg helte på én flaske med 'Fin fyr'. Er det for lite, eller feil type brensel? Takk for tipsene, forresten! Redigert 28.Mars.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Janoho Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 Fin Fyr er perfekt for Origo. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 28.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2007 Nei, FIN FYR er i den kategorien jeg nevte. Litt dyrere,men veldig mye bedre. Mvh Espen Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.