Jump to content

Edit History

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

dieselfan skrev 34 minutter siden:

 

Du er jo en handymann så du kan lage vacuum med oljeskiftepumpa og trykk med sykkelpumpe/ballpumpe

En dekkventil blir tilbakeslagsventil og manometeret til å måle ladetrykk med er jo topp til trykktestene...  :thumbsup:

Gi meg heller noen ledninger :giggle:

 

Jeg tror jeg lar verkstedet gjøre det denne gang. (de skal bytte kryss uansett) 

Grunnen et at hvis det lekker rundt akslingen, så mener jeg det er pga en skade som skjedde pga tyveri. Jeg synes det er veldig rart at ikke verkstedet sjekket olja. (det ble kun byttet propeller og sjekket om akslingene var rett) 

 

 

Hvordan gjenger det til dette? Er jo utrolig greit å kunne gjøre dette selv?

 

 

@Maufen, den testeren så jo super ut :thumbsup: 

Har du flushet igjennom drevet? Hva brukte du?

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

dieselfan skrev 33 minutter siden:

 

Du er jo en handymann så du kan lage vacuum med oljeskiftepumpa og trykk med sykkelpumpe/ballpumpe

En dekkventil blir tilbakeslagsventil og manometeret til å måle ladetrykk med er jo topp til trykktestene...  :thumbsup:

Gi meg heller noen ledninger :giggle:

 

Jeg tror jeg lar verkstedet gjøre det denne gang. (de skal bytte kryss uansett) 

Grunnen et at hvis det lekker rundt akslingen, så mener jeg det er pga en skade som skjedde pga tyveri. Jeg synes det er veldig rart at ikke verkstedet sjekket olja. (det ble kun byttet propeller og sjekket om akslingene var rett) 

 

 

Hvordan gjenger det til dette? Er jo utrolig greit å kunne gjøre dette selv?

 

 

@Maufen, Den testeren så jo super ut :thumbsup: 

Har du flushet igjennom drevet? Hva brukte du?

TrikkerN Lønning

TrikkerN Lønning

dieselfan skrev 21 minutter siden:

 

Du er jo en handymann så du kan lage vacuum med oljeskiftepumpa og trykk med sykkelpumpe/ballpumpe

En dekkventil blir tilbakeslagsventil og manometeret til å måle ladetrykk med er jo topp til trykktestene...  :thumbsup:

Gi meg heller noen ledninger :giggle:

 

Jeg tror jeg lar verkstedet gjøre det denne gang. (de skal bytte kryss uansett) 

Grunnen et at hvis det lekker rundt akslingen, så mener jeg det er pga en skade som skjedde pga tyveri. Jeg synes det er veldig rart at ikke verkstedet sjekket olja. (det ble kun byttet propeller og sjekket om akslingene var rett) 

 

 

Hvordan gjenger det til dette? Er jo utrolig greit å kunne gjøre dette selv?

 

 

@Maufen, har du flushet igjennom drevet? Hva brukte du?



×
×
  • Create New...