Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Brigg skrev 6 minutter siden:

Har samme motor, dog 2012 modell. Her kommer det ikke eksos ved svingfestet.

Men lurer på: Kan det være så enkelt at en runde med fettpressa på de to smøreniplene løser problemet? Altså at det er fettet som i praksis skal tette for eksosen her. 

Det er det jeg også lurer på, Brigg. Jeg har ikke funnet noe som ligner på et innvendig eksosrør i stammen på splittegninger, men samtidig er det to huller bak på stammen hvor det kommer eksos ut. Og i tillegg kommer det altså eksosrøyk ut ved svingfestet, ut mellom gammelt fett i overgangen. Så det er mye mulig det skal være slik og at det kun er litt dårlig med fett som tetter ved svingfestet.

TideRace

TideRace

Men lurer på: Kan det være så enkelt at en runde med fettpressa på de to smøreniplene løser problemet? Altså at det er fettet som i praksis skal tette for eksosen her. 

Det er det jeg også lurer på, Brigg. Jeg har ikke funnet noe som ligner på eksosrør på splittegninger, men samtidig er det to huller bak på stammen hvor det kommer eksos ut. Og i tillegg kommer det altså eksosrøyk ut ved svingfestet, ut mellom gammelt fett i overgangen. Så det er mye mulig det skal være slik og at det kun er litt dårlig med fett som tetter ved svingfestet.

TideRace

TideRace

Det er akkurat det jeg også lurer på, Brigg. Jeg har ikke funnet noe som ligner på eksosrør på splittegninger, men samtidig er det to huller bak på stammen hvor det kommer eksos ut. Og i tillegg kommer det altså eksosrøyk ut ved svingfestet, ut mellom gammelt fett i overgangen. Så det er mye mulig det skal være slik og at det kun er litt dårlig med fett som tetter ved svingfestet.

TideRace

TideRace

Brigg skrev 1 minutt siden:

Det er akkurat det jeg også lurer på, Brigg. Jeg har ikke funnet noe som ligner på eksosrør på splitttegninger, men samtidig er det to huller bak på stammen hvor det kommer eksos ut. Og i tillegg kommer det altså eksosrøyk ut ved svingfestet, ut mellom gammelt fett i overgangen. Så det er mye mulig det skal være slik og at det kun er litt dårlig med fett som tetter ved svingfestet.

• Create New...