Jump to content

Edit History

Midtpinne

Midtpinne

Sun Flyer skrev 23 minutter siden:

Det er ingen sammenheng mellom boform og avhengighetsgrad av bil. Er det relevant i en elbåtdiskusjon?

Beklager det var en spøk. Hjelper et smilefjes på situasjonen? :smiley:

Men en liten relevans vil det jo være, elektrifisering av bil er jo kommet lengre enn elektrifisering av båt. Jeg tenker også at de som hater EL-biler kanskje er de samme som bare hater EL-båter og ikke klarer å se at de funker til enkelte ting og at de kanskje har en framtid.

Midtpinne

Midtpinne

Sun Flyer skrev 17 minutter siden:

Det er ingen sammenheng mellom boform og avhengighetsgrad av bil. Er det relevant i en elbåtdiskusjon?

Men en liten relevans vil det jo være, elektrifisering av bil er jo kommet lengre enn elektrifisering av båt. Jeg tenker også at de som hater EL-biler kanskje er de samme som bare hater EL-båter og klarer å se at de funker til enkelte ting og at de kanskje har en framtid.

Midtpinne

Midtpinne

Sun Flyer skrev 14 minutter siden:

Men en liten relevans vil det jo være, elektrifisering av bil er jo kommet lengre enn på båt. Jeg tenker også at de som hater EL-biler kanskje er de samme som bare hater EL-båter og klarer å se at de funker til enkelte ting og at de kanskje har en framtid.

• Create New...