Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Geir Kåre S skrev On 29.10.2019 at 14.55:

Det er så praktisk at man velger elbilen fremfor eksosbilen i helgene fordi eksosbilen overraskende ofte må fylles drivstoff på, og det er "bortkastet tid" når en skal ett eller annet ærend. 

En vanlig familie tralle med diesel motor går vel 100 mil på tanken eller noe så jeg henger ca 5 min på drivstoffstasjonen i måneden til tross for daglig bruk.

Husker jeg hadde en bil med Defa kupe/motorvarmer en gang i tiden og etter vært syntes jeg det ble mye styr med den forbannede ledningen som måtte kobles ut/inn hele tiden.
For ikke snakke om når den burde vært koblet inn men ikke var det før man skulle legge seg fordi man tenkte når man kom hjem i fra jobb at jeg orker ikke å styre med ledningen for jeg skal sikkert ut å kjøre på kvelden men så ble det ikke noe av.
Nei takke meg til en eber eller webasto

Syntes du treffer på noe i denne tråden men i mine øyne er det skivebom å sutre over å måtte fylle tanken sett opp mot det å holde strøm på batteriet på el bilen som fremstår som mye mer styr.

pipe

pipe

Geir Kåre S skrev On 29.10.2019 at 14.55:

Det er så praktisk at man velger elbilen fremfor eksosbilen i helgene fordi eksosbilen overraskende ofte må fylles drivstoff på, og det er "bortkastet tid" når en skal ett eller annet ærend. 

En vanlig familie tralle med diesel motor går vel 100 mil på tanken eller noe så jeg henger ca 5 min på drivstoffstasjonen i måneden til tross for daglig bruk.
Husker jeg hadde en bil med Defa kupe/motorvarmer en gang i tiden og etter vært syntes jeg det ble mye styr med den forbannede ledningen som måtte kobles ut/inn hele tiden.
For ikke snakke om når den burde vært koblet inn men ikke var det før man skulle legge seg for man tenkte når man kom hjem i fra jobb at jeg orker ikke å styre med ledningen for jeg skal sikkert ut å kjøre på kvelden men så ble det ikke noe av.
Syntes du treffer på noe men i mine øyne er det skivebom å sutre over å måtte fylle tanken sett opp mot det å holde strøm på batteriet på el bilen.

• Create New...