Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Kjøp båten deres nå, flytt inn i båten. Lei ut boligen. 

Da får dere båterfaring og tid til å oppgradere det som trengs. 

Mitt forslag: Bavaria 39/40 fot med 3 kabiner. Bør kunne skaffes for 600-700 tusen og utstyres for turen om dere legger et par hundre tusen i utstyr/oppgraderinger. Forutsetter at turen går via Panama 

folk å seile med finner dere underveis. Crewfinder web sider. Sats på paying crew. Da får dere inn litt kroner til dekking av løpende kostnader. 

to år er kanskje lett snau tid på turen, men det finner dere ut av. Det er værsystemer som styrer en hel del av ruta

Bitteliten

Bitteliten

Mitt forslag: Bavaria 39/40 fot med 3 kabiner. Bør kunne skaffes for 600-700 tusen og utstyres for turen om dere legger et par hundre tusen i utstyr/oppgraderinger. Forutsetter at turen går via Panama 

folk å seile med finner dere underveis. Crewfinder web sider. Sats på paying crew. Da får dere inn litt kroner til dekking av løpende kostnader. 

Bitteliten

Bitteliten

Mitt forslag: Bavaria 39/40 fot med 3 kabiner. Bør kunne skaffes for 600-700 tusen og utstyres for turen om dere legger Et par hundre tusen i utstyr/oppgraderinger

• Create New...