Karlsenkystfiske Startet 10.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2019 Lurer på om noen har brukt denne kontrolleren og vet hva slags utstyr den fungerer med? Hvem kan man henvende seg til for å få koblingsskjema? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 10.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2019 Jeg brukte Google, og anbefaler deg også å prøve. Via Google finner jeg ut i løpet av 10 sekunder, som mest sansynlig var kortere tid enn du brukte til å opprette denne posten, at denne passer til AP45 og AP9. Koblingsskjema fant jeg også på Google. Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 14.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 bellen skrev On 10.10.2019 at 16.56: Jeg brukte Google, og anbefaler deg også å prøve. Via Google finner jeg ut i løpet av 10 sekunder, som mest sansynlig var kortere tid enn du brukte til å opprette denne posten, at denne passer til AP45 og AP9. Koblingsskjema fant jeg også på Google. Kanskje du kunne dele det du fant med oss som ikke er like flinke å google? Alt jeg klarte å finne var manualen til AP45. Der står det at F200 kan kobles til kontrollboksen(AP9 MK3) der. Betyr jo ikke at ikke utstyret kan brukes på andre kontrollbokser? I skjemaet der er ledningene angitt med tall, noe som ikke sier meg mye da jeg bare har farge å gå etter. Vet ikke om det er slik i elektronikkens verden at det er regler for hvordan farger samsvarer med tall? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Link Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.