tevi Startet 11.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2019 (redigert) Motoren stopper når spaken settes i nøytral(rett opp) Motoren svive fint på tomgang men på ha litt pådrag på hendelen, setter jeg den i nøytral for å gire stopper den. Kom plutselig. Kan det være noe i forgasser tro /vannperle ? Er det noen som har hatt samme problem? Terje Redigert 11.Oktober.2019 av tevi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 12.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2019 Har du forsøkt å justere tomgangen? Sitér dette innlegget Link to post
tevi Svart 12.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2019 Nei har ikje justert noe, dette kom plutselig så jeg kan ikke forstå at tomgangen skal justeres.Skal se om det er forandret noe der. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Er jo efi på disse. Kan det være noe med IAC (idle air control valve), da vil den vel stoppe på tomgang.Har servicemanual på pdf til Suzuki om du trenger.. Sitér dette innlegget Link to post
tevi Svart 16.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2019 Hei Takk for svar, kunne jeg fått pdf til Suzuki så takker jeg for det. Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 16.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2019 Hei jeg har selv en df 115 - 2013 modell. Hadde den på service i våres og etter at jeg fikk den igjen la jeg merke til at tomgangen er lav. Det har skjedd et par ganger at motor har stoppet når jeg setter i gir, men jeg har ikke gjort noe med det, da motor starter umiddelbart opp igjen når jeg vrir nøkkelen. Sitér dette innlegget Link to post
tevi Svart 16.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2019 Hei Her begynte det med at den stoppet når jeg satt den i fri, men den startet med en gang jeg og vrei nøkkelen. Det var ikke slik hver gang men en gang i mellom. Nå siste gang startet den ikke måtte gi den ekstra gass på spaken da startet den, det betyr setter jeg den i fri for å gire stopper den. Venter på service folk skal komme å se på den. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 17.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 tevi skrev for 17 timer siden: Hei Takk for svar, kunne jeg fått pdf til Suzuki så takker jeg for det. Ser at det allerede ligger en manual inne på dokumentarkivet. Ser ut som samme versjon jeg har, så da kan du jo laste den ned fra dokumentarkivet her på båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
tevi Svart 17.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 Det var tomgang regulatoren som satt fast, prøvde å løse den men gikk i biter.Satt på ny som må kalibreres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.