Tor Djuve Startet 12.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2019 Har en baug thruster x-forventer 130 vr installert i båten min. Den fungerer utmerket. Eneste problem er at jeg kan ikke finne Zink anode på denne, heller ikke rest etter gammel anode eller fester for dette. I manualer fra Engbo er dette heller ikke tydelig. Noen som ev har tilsvarende og komme med nyttig info? Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 12.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2019 (redigert) https://www.manualslib.com/manual/846106/Engbo-Xf-30-Vr.html#product-XForce XF 130 VR side 23 Redigert 12.Oktober.2019 av Stjernen ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tor Djuve Svart 13.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Takk stjernen, sett denne men er ikke riktig. Dette er en to propeller min er en og har ikke de fester man ser på undersiden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.