Jump to content

Oss med Bayliner 2858,og andre med Bayliner.

Guest knerten67

Recommended Posts

Har en Bayliner Trophy 2052. Kjempeførnøyd? Nei, egentlig ikke.. Båten har en Vp kad32, og DPE drev. Har plundret med vanninntrenging via pakning eller ramme til vindskjermen, og båten ligger litt på bb side. Dvs uten folk i. Og den må gjetes. Går i alle retninger i lav hastighet. Men jeg liker båten, og når man betaler lite, får man stå for forbedringene selv. Har vært ute på talgsjøen og testet egenskaper, og det er en god båt, det er det ingen tvil om. Skal bli enda bedre!

Noen som vet hvor en finner malnummeret på kalesjen? Står ikke i noen av papirene jeg fikk med, og har ikke klart å finne det. Mulig at det har forsvunnet tidligere, det er blitt byttet vinduer i kalesjen, sa forige eier.

Guest knerten67
GunR skrev 37 minutter siden:

Har en Bayliner Trophy 2052. Kjempeførnøyd? Nei, egentlig ikke.. Båten har en Vp kad32, og DPE drev. Har plundret med vanninntrenging via pakning eller ramme til vindskjermen, og båten ligger litt på bb side. Dvs uten folk i. Og den må gjetes. Går i alle retninger i lav hastighet. Men jeg liker båten, og når man betaler lite, får man stå for forbedringene selv. Har vært ute på talgsjøen og testet egenskaper, og det er en god båt, det er det ingen tvil om. Skal bli enda bedre!

Noen som vet hvor en finner malnummeret på kalesjen? Står ikke i noen av papirene jeg fikk med, og har ikke klart å finne det. Mulig at det har forsvunnet tidligere, det er blitt byttet vinduer i kalesjen, sa forige eier.

Prøv å kontakte HH i Trondhjem,mulig dei har malnummer.

Spør for en venn og kollega ;

Hvor kan man skaffe en "Service Manual" eller lignende til en Bayliner 2450 Command Bridge (Midt 80-tall , se link nederst)

Eller finnes det kanskje noen her som har en, og som vil selge den eller låne den bort for kopiering?

https://bayliner.com/wp-content/uploads/2016/07/1986-Ciera-2450-Command-Bridge-Spec-Sheet.pdf

Redigert av krabbelars (see edit history)

Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: 

https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/

• 1 måned senere...

Byttet fra Volvo 260 HK til MerCruiser 340, monterte: targabøyle, baugpropell, varmer, ankervinsj og landstrøm. Byttet/gikk gjennom alt el, septiktank og slanger. Tettet lekkasjer mellom skrog og overbygg, byttet takluke, støpte opp igjen baugspydet og lakkerte dørken bak.

Ble veldig bra til slutt, men da dukket ønske om større båt opp. Solgte i 2008 og kjøpte P35.

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...