Roger og Olina Startet 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 13.Oktober.2019 Tror jeg drar på meg en tennisalbue her og blir så eitrande sinna. I hele sommer så starter den på første eller andre drag i snora. Nå vil den ikke. Eneste som skjer at den drukner etter få drag med snora. Nye plugger, god gnist på begge. Aner virkelig ikke hvor jeg skal starte å feilsøke. Så gode råd mottas med stor takk.. Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Du får gi litt gass, eller mykje alt ettersom. Leite etter sweetspoten så ordner det seg Sitér dette innlegget Link to post
ozo Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Enkelte motorer er svært nøye på at manuell choke er riktig innstilt. Er den automatisk, er det ikke uvanlig at disse henger seg opp, eller kommer ut av lage. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Har du sjekket at du ikke har fått vann/kondens i bensin og filter. Da blir de gjerne tungstartet Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 13.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Takker for tilbakemeldinger. Det er manuell choke og jeg har ikke rørt denne.. Vann/kondens i tanken - tviler jeg på. Men kan selvfølgelig bytte ut bensinen for å sjekke. Har en 6hk også 4 takter. Den starter "bare jeg ser på snora" Skal ikke gi gass på disse, da går den i gear også... Kan løse den ut med knappen på siden. Men da drukner den med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Om du ikkje har rørt choken så har du svaret ditt der. Nei det er omvendt, til meir gass du gir til mindre bensin så det er komplett umulig å drukne med å gi gass. Gasshendelen styrer luft, ikkje bensin. Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Ta en rens på forgasseren.Samme problem på min 2008 mod i år.En rens så var den like startvillig igjen.Enkelt på denne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.