Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Jotun NONstop mente han nok. Det er selvpolerende bunnstoff. Jeg bruker i dag Biltema sitt. Er fornøyd med det også. Begge to fungerer godt. Bruker bare Biltema sitt pga pris (og butikken ligger rett i nærheten).. Brukte Nonstop før. 

På sidelinjen: Når du skal polere skroget så anbefaler jeg deg en skikkelig DA poleringsmaskin med harde puter og en polering som har "high cut". Mulig også en rubbing først. Da kan du få tilbake original blåfarge og glans uten å drepe deg på jobben.

Vedr. motoren: Hadde du god fart før, og så mistet du plutselig farten etter å ha fjernet oljevannet fra under motoren?

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Jotun NONstop mente han nok. Det er selvpolerende bunnstoff. Jeg bruker i dag Biltema sitt. Er fornøyd med det også. 

På sidelinjen: Når du skal polere skroget så anbefaler jeg deg en skikkelig DA poleringsmaskin med harde puter og en polering som har "high cut". Mulig også en rubbing først. Da kan du få tilbake original blåfarge og glans uten å drepe deg på jobben.

Vedr. motoren: Hadde du god fart før, og så mistet du plutselig farten etter å ha fjernet oljevannet fra under motoren?

• Create New...