Kaskazi Startet 15.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2019 (redigert) Jeg har en håndholdt Nexus NX 1500 VHF der batteriet har tatt kvelden. 7,4 V, 1200 mA Li-ion. Radioen er nok 10-12 år gammel, og butikken jeg kjøpte den er borte. Finner ikke igjen merket i noen butikker i dag. Mulig at det er blitt kjøpt opp eller gått konkurs. Noen som vet? Redigert 15.Oktober.2019 av Kaskazi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Supermix Svart 15.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2019 Vanskelig å finne. Du kan sende en mail til de her og spørre om dei har det evt pris: http://unicell.com.sg/un_product_details.asp?pid=4205# Sitér dette innlegget Link to post
Den96 Svart 5.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2024 Hej jeg vil gerne købe antennen til din Nexus 1500, da min er itu. vh Niels Korsgaard mail makkak@mail.tele.dk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.