Vesper Startet 15.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2019 (redigert) Hei båtplassen! Vi kjøpte vår første båt for noen uker siden, da vi fikk et "offer we could not refuse" på en 2004 Askeladden 645 Beetle. Båt kan jeg ingenting om så det har blitt noen lange kvelder på forumet allerede med mye god informasjon. Men jeg har noen spørsmål jeg ikke har funnet svaret på, så jeg prøver lykken i mitt første innlegg på forumet. Da båten vi kjøpte hadde en sliten kalesje prøvde vi oss på en kalesje på finn.no som skulle være til Beetle, denne passet ikke. Kalesjen var todelt (vår originale var ikke det), men vi fikk returnert kalesjen så ikke noe big deal der altså. Spørsmålet er da om det er mange kalesje variasjoner til disse båtene? Hvilken år vil passe til min 2004 modell? Snuser blandt annet på en havnekalesje til en 2006 modell nå, men tør ikke prøve igjen uten retur muligheter. Takknemlig for svar! Redigert 15.Oktober.2019 av pandymk1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 15.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2019 Hvis jeg husker riktig kom den todelte kalesjen i 2006. Tror du kan bruke alle til og med 2005 mod. En tlf til askeladden vil avklare dette, de er seviceinnstilt der, er min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 17.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 De eldre hadde velpaneler på sidene som gikk an å ta av! Bare å kontakte Askeladden og oppgi model! Hansen Protection kjøpte jeg ny kalesje hos, og den var veldig bra, men dyr Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.