Jump to content

Erfaringer med with 12 dromedille

Andersen72

Recommended Posts

Hei

Har fått en 12 fot with dromedille gratis, den trenger litt kjærlighet og tid. Dette var en gang en drøm. Er det noen her som har noe erfaring med disse? Er litt fersk angående joller. Er de ok i sjøen og kan jeg montere en 20 hk? Tenkte så en slipper å gå bånn gass for å holde den i plan.. Tenkte dette kunne være en artig sak, alder har vel ikke så mye å si..

takker for inspill.

Tusen takk for alle innspill. Har vel lest noe om vann i dobbel skrog, så jeg skal se litt på det når jeg får den under tak. Så har jeg tenkt å bygge den om litt innvendig, så jeg får plass til lange bein. Bygge en styrekonsol i glassfiber med en liten vindskjerm. Har kjøpt en Suzuki df20a 2016 mod med El start og efi, innsprøytningsmotor med firetakt. Bare 44 kg. Vurderer å legge bensin tank i baugen og batteri under styrekonsol for jevnere fordeling av vekt.. Hvis kone mor sitter foran. Ikke noe skip dette, men tenkte det kunne vært moro og prøve å gi den et lite ansiktsløft innvendig og beholde det klassiske utseende på skrog! Stor nok for oss til en liten fisketur eller bare en cruise på fjorden en fin kveld.. Så lenge dere mener dette er en bra båt, så kan en jo innvistere litt tid..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...