Jernklumpen Startet 16.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2019 Har ulyd innimellom på min eber d5w . Men funker greit. Lurer på om det kan være vifte til forbrenning? Og om hvor man får tak i slik? Gjerne i utlandet. Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post
Lazyjack Svart 17.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 (redigert) Side opp og side ned med nye og brukte deler på ebay. Redigert 17.Oktober.2019 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 17.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 Definer ulyd...når oppstår den? At varmeren fungerer fint er jo bra, men om du kunne som nevnt forklart litt nærmere hva som skjer ,så er det sikkert noen her som har vært borti noe tilsvarende og kan komme med gode råd om hva du bør se etter ,og evnt. skifte, og hvordan. Sitér dette innlegget Link to post
Jernklumpen Svart 17.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 Varmeren går fint. Men ulyden opp står plutselig og kan gi seg etter 20sekunder. Slags ulelyd. Mulig det kan være lagerlyd fra vifta til forbrenninga. Bestillte servicekit på ebay nå. Børster til motor og 2stk lager. Håper det er det som er feilen. Greit med varme i båten fremover nå. Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post
fluefiskeren Svart 17.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 Da regner jeg med at varmeren har noen timer bak seg, la oss høre hva du finner ut. Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 17.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 Holdt liv i min D4wsc et par sesonger med lager rep og div triks før den gikk i søpla. Meca selger varmeenheten uten ledningsnett-betjeningspanel osv. betalte ca 6000-. wsc modellen har alt innebygget,så jeg regner med at w modellen er litt rimeligere iom at den har eksterne pumper. Sitér dette innlegget Link to post
Jernklumpen Svart 17.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2019 Vannvarmeren min har gått ca 4 vintre. Brukt opp 1stk johnson pumpe, prøvde noen billige kinapumper for en måned siden, men funket dårlig. Satt 2stk kinapumper etterhverandre også-funket dårlig, jeg fikk ikke varme i de høyeste radiatorene og defroster i vinduet. Det blei ny johnson pump på seasea i dag 1700kr håper den holder ei stund. Han i kassa mente jeg kunne reklamere hvis den ikke holt i 2-3år. Systemet mitt har 9 radiatorer og vv bereder, har tur og retur slanger side om side, slik kan jeg stenge de radiatorer jeg ikke vil bruke (under senger ol) Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.