Jump to content

Ulyd i Eberspächer d5w

Jernklumpen

Recommended Posts

Varmeren går fint. Men ulyden opp står plutselig og kan gi seg etter 20sekunder. Slags ulelyd. Mulig det kan være lagerlyd fra vifta til forbrenninga. Bestillte servicekit på ebay nå. Børster til motor og 2stk lager. Håper det er det som er feilen. Greit med varme i båten fremover nå.

Båt er livet.

ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin..

Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann

Vannvarmeren min har gått ca 4 vintre. Brukt opp 1stk johnson pumpe, prøvde noen billige kinapumper for en måned siden, men funket dårlig. Satt 2stk kinapumper etterhverandre også-funket dårlig, jeg fikk ikke varme i de høyeste radiatorene og defroster i vinduet.   Det blei ny johnson pump på seasea i dag 1700kr håper den holder ei stund. Han i kassa mente jeg kunne reklamere hvis den ikke holt i 2-3år.  Systemet mitt har 9 radiatorer og vv bereder, har tur og retur slanger side om side, slik kan jeg stenge de radiatorer jeg ikke vil bruke (under senger ol)

Båt er livet.

ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin..

Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...