Ask Startet 20.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2019 Hei For ei tid sidan var eg hjå den lokale utstyrspusharen. Der hadde dei dieselfiltre, med vassutskiljar. I vassutskiljaren var det ei raud kula, som syner om det er vatn i vassutskiljaren. Kula søkk i diesel, men flyt i vatn. Dersom kula ikkje ligg i botnen av vassutskiljaren, så er det vatn i vassutskiljaren. På mine vassutskiljarar er det vanskeleg å sjå om det er vatn i glaset, og eg spurte om det var mogeleg å kjøpa eit par slike kuler. Det var det ikkje. Er det einkvan som veit kor eg får kjøpt slike kuler? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 21.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2019 Ta av plastringen som låser korken på ei colaflaske, saftflaske, spylervæskekanne elns. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 21.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2019 Kinasjakk kule ? er jo bare å teste forskjellig... kopp med diesel og vann, hva flyter i vann og synker i diesel Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 21.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2019 Noe som er laget av et materiale med densitet på ca 0.9 kg/dm3 og som ikke trekker vann eller diesel. Feks Polyetylen (det er jo supert om du kan gjenbruke forseilingsringen på en brusflaske i stedet for at den havner i naturen) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.