A60andsome Startet 22.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2019 (redigert) Motoren "henger seg opp" på et alt for høyt turtall, og jeg må koble til og fra en rekke ganger for at det skal dempe seg noe. Anbefalt turtall er på 650 og nå henger det seg opp på ca 1200. Har justert det jeg kan ved å slakke på "gasswiren" eller regulatorstanga, men det er ikke nok. Hva gjør jeg? Redigert 22.Oktober.2019 av A60andsome (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 22.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2019 Min går gjerne litt høyt de første minuttene, så går den ned. Utover det, stramme returfrjæra på regulatorarmen så den går 100% i retur til det punktet den skal ha på tomgang. Sitér dette innlegget Link to post
A60andsome Svart 22.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2019 Hvordan strammer du returfjæra? Tips? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 22.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2019 A60andsome skrev 20 minutter siden: Hvordan strammer du returfjæra? Tips? Jeg måtte i rotekassa og fant en fjær av feil type som jeg monterte i tillegg til eksisterende. Prøvde å google litt etter "rett type fjær", men det var temmelig fåfengt. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 22.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2019 Og ja, om jeg ikke husker feil så trengte jeg ikke "ekstrafjæra" etter at jeg overhalte regulator/høytrykkspumpa. Men den går fortsatt litt høyt de første minuttene til den har fått litt lunk. Sitér dette innlegget Link to post
A60andsome Svart 22.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2019 Pinkvin skrev 1 time siden: Og ja, om jeg ikke husker feil så trengte jeg ikke "ekstrafjæra" etter at jeg overhalte regulator/høytrykkspumpa. Men den går fortsatt litt høyt de første minuttene til den har fått litt lunk. Ok. Takk for svar?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.