Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

dieselfan skrev for 8 timer siden:

Ugleseth skrev for 1 time siden:

Det vrimler av,, gode,, kjerringråd til båtfolk. Mange er overtro og synsing. Skal det være hold i informasjonen om at vp d6 motorer tåler dårlig oljenivå over midten på pinnen må det komme som en offentlig pressemelding fra Volvo Penta til alle båteiere ikke fra en  vp mekaniker  som informerer helt tilfeldig. Det blir useriøst etter mitt syn.

Det er nok derfor vi har et forum som dette. For å dele heksekunst og kjerringråd Og vente på at produsentene kommer med fakta som vi kan forholde oss til :wink:

jeg har blitt for gammal til kverrulering her inne   Dere får holde på om dere vil :lol:

Bitteliten

Bitteliten

dieselfan skrev for 8 timer siden:

Ugleseth skrev for 1 time siden:

Det vrimler av,, gode,, kjerringråd til båtfolk. Mange er overtro og synsing. Skal det være hold i informasjonen om at vp d6 motorer tåler dårlig oljenivå over midten på pinnen må det komme som en offentlig pressemelding fra Volvo Penta til alle båteiere ikke fra en  vp mekaniker  som informerer helt tilfeldig. Det blir useriøst etter mitt syn.

Det er nok derfor vi har et forum som dette. For å dele heksekunst og kjerringråd Og vente på at produsentene kommer med famta :wink:

• Create New...