gullet05 Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Eika skrev On 28.10.2019 at 15.04: Disse gjør 90+ med 300 mercury, som kun er 10kg lettere enn din. Fin flattvannsracer Send meg en pm, hvis dette er noe som er intressant. Hvis du vil ha noe større og dyrere, så er det 4-5-6 catter til salgs i nærmeste vennekrets Hei Eika. Har du fortsatt procat 18 til salgs? Isåfall så er jeg interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 gullet05 skrev 1 time siden: Hei Eika. Har du fortsatt procat 18 til salgs? Isåfall så er jeg interessert. For sikkerhets skyld får du tagge @Eika Får håpe han har noe, virker som få som har så peil som ham :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 7.November.2020 Link til dette innlegget Svart 7.November.2020 Procat kan ordnes, har sendt deg svar på om :) takk for det @Havelle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.