Jump to content

Bombard duk flasser av.

langbein

Recommended Posts

Hei, er det noen som har erfaring med å reparere Bombard gummi båt som har begynt å flasse.

Det ytterste duken blir sprø og flasser av i flak.

Jeg har lest noe om å male på gummibåt, men er litt skeptisk. Er det noen som har erfaring med å male gummibåter. Holder det overtid ved ned og oppakning av båten.

Er det noen som har noen tips så ønsker jeg å høre fra dere.

:seeya:

Båtlivet er herlig.

Jeg har ikke forsøkt å spraylakke gummibåt, aner ikke om det kan holde, men tenkte allikevel jeg skulle forsøke dette i løpet av vinteren på vår.

Sist vår spraylakket jeg kapteinstolen i båten, som er av lær. Jeg har sjelden vært så usikker som da. Tenkte for meg at dette skulle sprekke, flasse, smitte av etc., men neida. Der er foreløpig ikke antydning til dette, og er sålangt fornøyd.

Nå skal det selvsagt legges til at stolen er under tak, gummibåter får med andre ord langt mer juling enn denne stolen....

Jeg har liggende noe gummiduk, kanskje jeg skulle spraylakke denne, legge denne i vannet i vinter og se an reaksjonene? Om jeg gjør det, skal jeg gi tilbakemelding.....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...