MegaTrondy Startet 25.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 25.Oktober.2019 Jeg skal ha båten min på land i morgen for vinteren. Det pleier å være en del grønske på skroget etter å ha lagt ute side før påske. Spørsmålet er om jeg må spyle båten med en gang for å få dette bort, eller om jeg kan vente hvis jeg bruker et godt vaskemiddel? Jeg spørs fordi jeg har fått influensa og kunne godt tenke meg å slippe dersom det ikke blir en stor jobb å ta senere. Jeg utsatte det en gang tidligere men da fikk jeg ikke bort grønsken, men så brukte jeg bare båt sjampo, svamp og høytrykkspyler. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 25.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2019 Ta det umiddelbart! Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
LM 605 Svart 25.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2019 Bør jo spyles av så fort som mulig, mens det ennå er fuktig. Får dette først tørket, er det nesten håpløst å få av. Ser jo de som venter til våren, men da må det skrapes/pusses av. Nei, en god høy-trykkspyler umiddelbart etter at båten er på land, så er det av på "noen minutter". Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2019 Du har jo egentlig gitt fasiten selv, god varm genser og skjerf rundt halsen og sett igang og spyl. Vel hjemme, en tur i badekaret med en god dram på badekarkanten. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lazyjack Svart 25.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2019 (redigert) Båtsjampo og svamp er ikke akkurat rette remedier for rengjøring av undervannskroget men det er kanskje fribordet du snakker om? Redigert 25.Oktober.2019 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stefanesai Svart 26.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2019 Brukte vel 10-15 minutter på å spyle min 21-foter. Med rotordyse løsner svineriet lett om du tar det før det får tørket. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2019 Paracet+ Ibux. Og kjør på Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 28.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2019 Tok bare jobben så slipper jeg å tanke på det senere. Var bare litt grønske. Brukte 10-15 min på 25 fot stor båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.