Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Ja, det er fremtiden. (iallefall et godt steg inn i fremtiden)

For egen del vil jeg gjerne kunne gli stille ut av en fredelig uthavn om jeg må gå først...tidlig på morgenen

Når jeg først er utpå så trenger jeg ikke fart for å kose meg.. 3-4 knop på batterikraft kan jeg leve med lenge.

Skilsø'n min har en motor og kan lett ta 300kg batteri og da kan jeg gå mange timer på 3-4 knop.

Trang ny motor for noen år siden. Det var en KAD44 som måtte gruses og det hadde jeg ikke tid til, uka før ferien. Dro i Volvobutikken for å kjøpe ny, men de kunne ikke levere det jeg ville ha. De ville rett og slett ikke hente en i sverige til meg... ble så sur at jeg så til Italia og hentet en FNM (nå kommer poenget) der sto det en 250hkj ferdig rigget som hybrid, hadde jeg ikke hatt alle transittpapirene klare så hadde jeg nok valgt den...

Har tenkt på det valget mange ganger :crazy:

I dag er jeg ikke i tvil. Hadde virkelig følt meg vel med en hybrid under dørken. 

(bildet viser en motor i samme familie)

image.png.ea508be962ae065af5c0276974d75d33.png

dieselfan

dieselfan

Ja, det er fremtiden. (iallefall et godt steg inn i fremtiden)

For egen del vil jeg gjerne kunne gli stille ut av en fredelig uthavn om jeg må gå først...

Når jeg først er utpå så trenger jeg ikke fart for å kose meg.. 3-4 knop på batterikraft kan jeg leve med lenge.

Skilsø'n min har en motor og kan lett ta 300kg batteri og da kan jeg gå mange timer på 3-4 knop.

Trang ny motor for noen år siden. Det var en KAD44 som måtte gruses og det hadde jeg ikke tid til. Dro i Volvobutikken men de kunne ikke levere det jeg ville ha. De ville rett og slett ikke hente en i sverige til meg... ble så sur at jeg dro til Italia og hentet en FNM (nå kommer poenget) der sto det en 250hkj ferdig rigget som hybrid, hadde jeg ikke hatt alle transittpapirene klare så hadde jeg valgt den...

Har tenkt på det valget mange ganger :crazy:

I dag er jeg ikke i tvil. Hadde virkelig følt meg vel med en hybrid under dørken.

image.png.ea508be962ae065af5c0276974d75d33.png

• Create New...