odis123 Startet 27.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2019 Har kjøpt ny kalesje i år. Delen foran targa har fått mange stygge flekker( se bilde). Ikke en eneste flekk på kalesjen bak targa. Heller ikke på den gamle som satt på i over fem år. Kan minne om jordslag men da burde det vel vært på den bakerste delen også. Noen som kan tipse meg hva som har skjedd? Kan jeg bruke TD-Jordslagfjerner på flekkene? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 27.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2019 Syntes det ser ut som om ett eller annet har "skvettet" noe på kalesjen ? En helt ny kalesje kan vel umulig se slik ut etter noen få måneder uten grunn? Sitér dette innlegget Link to post
odis123 Svart 27.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2019 Enig i det. Støtter din teori om at noen har sprutet noe på den. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2019 For meg kan dette se ut som sotflekker. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 27.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2019 Ikke godt å si.. For en del år siden var det en som hadde handlet seg flett ny båt og tøffet til byen med familien. Lå over til dagen etter. Da de våknet var det sorte flekker rundt på båten. Viste seg å være sot. Kom fra en større (eldre) båt som hadde manøvrert fra kai grytidlig om morgenen. Ser bellen kom meg i forkjøpet. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 28.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2019 Heksesot? har du fyrt med telys/stearinlys i sommer? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Big Horn Svart 28.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2019 Store sotpartikler som har trukket ut i stoffet. Sannsynlig vis fra en dieselmotor. Har ingen ting med heksesot å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.