Jump to content

Edit History

Kjettingkasse

Kjettingkasse

Hei.

Da har jeg tatt ut oljekjøleren. Olja inni var kun rød fin ATF olje nå etter sist oljeskift og prøvetur. 
Er denne hjemmelagde trykktesten tilstrekkelig for å utelukke lekkasje?

Er altså en sykkelslange som er festet der slangene med olje til giret normalt står. Har pumpet denne godt opp og tenkte å la den stå til i morgen i hvert fall. Er den fortsatt full av luft vil jo kjøleren være tett så langt jeg kan forstå.

Enig? 

12128401-390A-4197-B284-5669EA0C22F4.jpeg

Kjettingkasse

Kjettingkasse

Hei.

Da har jeg tatt ut oljekjøleren. Olja inni var kun rød fin ATF olje nå etter sist oljeskift og prøvetur. 

Er altså en sykkelslange som er festet der slangene med olje til giret normalt står. Har pumpet denne godt opp og tenkte å la den stå til i morgen i hvert fall. Er den fortsatt full av luft vil jo kjøleren være tett så langt jeg kan forstå?

Enig? 

Kjettingkasse

Kjettingkasse

Hei.

Er altså en sykkelslange som er festet der slangene med olje til giret normalt står. Har pumpet denne godt opp og tenkte å la den stå til i morgen i hvert fall. Er den fortsatt full av luft vil jo kjøleren være tett så langt jeg kan se?

• Create New...