CatBallou Startet 27.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2019 Hei, Det står montert en AIS i båten min som er av en type jeg aldri har sett før. Kan det være noen her som har sett dette før? Det står bare en stor hvit S i en blå sirkel. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 27.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2019 (redigert) Pronav AIS Redigert 27.Oktober.2019 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CatBallou Svart 28.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2019 Tusen takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 28.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2019 Jeg mener denne er solgt under flere navn, jeg hadde en slik fra Transas. Her er en annen variant: http://www.olajedatos.com/documentos/AIS_CTRX_Manual.pdf Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.