Dagobert1012 Startet 29.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2019 Hei, Prøver å finne ut hvorfor man i det hele tatt lakkerer teakdekk. Fordeler og ulemper? Noen som har noen gode svar her? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2019 Mest ulemper. Det blir glatt og varmt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ne.andersson Svart 29.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2019 Eneste grunnen jeg kan komme på og grunnen til at jeg måtte gjøre i år det er at det ikke var tett etter at jeg slipte vekk den gamle lakken.. orket ikke skifte en hel del teak så da tydde jeg til tre strøk med D2...jeg vet, ikke bra. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 30.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2019 (redigert) På en trebåt er det jo vakkrest med lakkerte flater overalt, også teakdekket Redigert 30.Oktober.2019 av JRK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dagobert1012 Svart 30.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2019 ok, takk for svar. Vil jo tro at på en seilbåt så blir det utrolig glatt å gå på dekk med lakket teak. At det blir varmt også tenkte jeg ikke på men ser den. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 30.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2019 Det finnes da lakk med strø perler i. Kan også blandes ut i vanlig lakk. Fremtidig Vedlikehold kontra uten lakk kan en jo også tenke på Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.