Rocco Startet 29.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 29.Oktober.2019 Jeg skal prøve å sette opp bakke stativet mitt på en annen måte for å slippe å måtte bruke så mye presenning. Jeg trenger derfor noe gummiføtter eller annet slik at jeg ikke lager merker i båten. Noen som vet hva jeg kan bruke? Er 38 mm stålrør. Bildet er lånt fra maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 29.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2019 Sleasy Nick, minner om rocco & russen Men det som er fint til den oppgava du har, er en fille og litt sølvteip. Pakk røret inn med filla så teip masse rundt Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2019 Hvis utstyret er standard har butikken plastkappe / endestykke til formålet. Handlet slike til mitt, i alle fall. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 29.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2019 (redigert) På mitt er det ikke plastføtter. Bare aluminium. Redigert 29.Oktober.2019 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 29.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2019 Lag deg noen slike "holdere" av litt kapp og listverk hvor du setter rørene. Legg antiskli-duk eller gummimatter (som du har i bilen vintertid) under. Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 29.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2019 Jeg har tilpasset litt trevirke som jeg bare har kilt inn i enden av rører. Et lite hull og en skrue holder det på plass. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2019 Til mitt ILAS stativ finnes i alle fall plast- kopp til å smette på. Det var standard på mitt, og jeg har etter- kjøpt noen også. Alternativt kan du kjøpte en treplugg pose til store skroggjennomføringer og stappe inn i enden. Da har du treverk mot båten, og kan lett file litt på dette hvis du vil justere anleggsflaten Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 30.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2019 Til mitt stativ i fra Maritim, har jeg kjøpt endestykker medfeste til å feste på pullerter og rekkverk. https://www.maritim.no/dekkstativ-delepose-m-klammer-par- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.