xr4ti
Corvin17 skrev On 31.10.2019 at 13.53:
Ja hele vanninntaket var hvertfall 5cm under vann, og lot den gå i noen minutter, og så hørtes det ut som turtallet økte og kjente at motoren ble ganske varm, så skulle tro at kjølingen burde vært i gang da... men når det gjelder konserveringssprayen i forgasseren, er det den svart boksen på bildet som er lyddemperboksen?
Og dette er de to forgasserne som lyddemperboksen er festet på, hvis jeg har forstått det riktig?
Sladrestrålen skal kommer ganske fort ja, på min tar det ca 3-5 sekunder vil jeg anta.
Ja, du har forstått det riktig med lyddemperboksen. Skru av det ytre dekselet så kommer du til gasserne.
Om du har tatt av undervannshuset så skal du vel kunne spyle inn vann via stigerørinntaket om du kommer til. Har aldri hatt behov for det så litt usikker på om det går. Hvordan så impelleren ut da? Manglet det noe gummi?
Edit: ser du har startet en tråd til. Den impelleren ser jo ikke slitt ut så om den ikke slurer på akselen så er det neppe grunn til at du ikke har sladrestråle. Sjekket du om slangen til sladrestrålen er åpen?