oyvgro Startet 1.November.2019 Link til dette innlegget Startet 1.November.2019 Hei, jeg har nok en tett ladeluftkjøler, og er på utkikk etter momenter for tiltrekking av bolter etter rengjøring av kjølerene. Finner mange fine beskrivelser av rengjøring, så det er ikke utfordringen, men jeg har det med å trekke til litt for hardt, så om noen har manualen for D6 så jeg kan slå opp i, så har det vært supert. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 1.November.2019 Link til dette innlegget Svart 1.November.2019 Det er bare å krysstrekke med det momentet som gjelder for aktuell boltstørrelse iht. boltetabell om du absolutt føler for å trenge moment for å få dette rett, kjøleren har O-ring så med ørlitegranne mekanisk kyndighet skal det ikke være mulig å klusse dette til. Sitér dette innlegget Link to post
Terje 925 Svart 1.November.2019 Link til dette innlegget Svart 1.November.2019 Verkstedshåndbok side 264 angir 25 Nm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.