Jump to content

scand Baltic/Atlantic

skage

Recommended Posts

Har selv hatt helt ny Scand 29 Baltic (2004/2005 modell) og var kjempefornøud med båten. Kan ikke annet enn å anbefale den. Men når det gjelder eldre Baltic'er har jeg ingen erfaring eller kunnskap. Ihvertfall en ypperlig turbåt for en familie. Nye båter i denne størrelsen koster en del, men jeg mener at Scand 29 Baltic er en av de båtene som gir mest båt for pengene i dagens marked.

En herlig båt det er lett å trives ombord i :yesnod:

Har selv hatt helt ny Scand 29 Baltic (2004/2005 modell) og var kjempefornøud med båten. Kan ikke annet enn å anbefale den. Men når det gjelder eldre Baltic'er har jeg ingen erfaring eller kunnskap. Ihvertfall en ypperlig turbåt for en familie. Nye båter i denne størrelsen koster en del, men jeg mener at Scand 29 Baltic er en av de båtene som gir mest båt for pengene i dagens marked.

En herlig båt det er lett å trives ombord i    :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Har lest det jeg kan finne om scand Baltic på diverse forum.

Der var det noen som klaget på manglende nattesøvn grunnet for lav badeplattform.

Den ville lage klukke lyder når det ble litt småkrusninger på vannet.

Er dette noe dere har vært plaget med Baltic ?

Er dette noe dere har vært plaget med Baltic ?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det har vel hendt at det har blitt 'klukkelyder' p.g.a. lav badeplattform. Imidlertid har vi som regel ligget i så 'flatt' vann at dette ikke har vært noe problem for oss. Men det er riktig at dette kan være et problem, spesielt hvis en får vinden bakfra (og det gjør en jo som regel i løpet av natta :smiley: ).

Har hørt om noen som ordnet seg en slags 'bølgebryter' som de la rundt badeplattformen før leggetid.

Det kommer vel an på vindstyrken/bølgefrekvensen det, JanS!! :yesnod:

Selv i Hangarskibet, hvis anlagte horisontale akterterrasse er godt over vannlinjen, blir det en del lyd når vinden står rett imot. Men pytt-pytt, bir det et problem, så lærer man seg jo fort å unnå det.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...