Jump to content

Edit History

Furu

Furu

Min f80 står nede vinteren igjennom hjemmehavna fryser også lett, tømmer forgasser kammer, litt Marine spray irundt motor og en liten dæsj frostvæske i hageslange inntaket til motor før den senkes ned helt. Renner sikkert rett ut igjen men sover ihvertfall godt om natta skulle det bli minus grader, dog er jo nesten ikke minus grader lenger om vinteren her

Ser svært mange har de oppe gjennom vinteren..

Furu

Furu

Min f80 står nede vinteren igjennom hjemmehavna fryser også lett, tømmer forgasser kammer, litt Marine spray irundt motor og en liten dæsj frostvæske i hageslange inntaket til motor før den senkes ned helt. Renner sikkert rett ut igjen men sover ihvertfall godt om natta skulle det bli minus grader, dog er jo nesten ikke minus grader lenger om vinteren her

Furu

Furu

Min f80 står nede vinteren igjennom hjemmehavna fryser også lett, tømmer forgasser kammer, litt Marine spray irundt motor og en liten dæsj frostvæske i hageslange inntaket til motor før den senkes ned helt. Renner sikkert rett ut igjen men sover ihvertfall godt om natta skulle det bli minus grader, er jo nesten ikke minus grader lenger om vinteren her

• Create New...