Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Trist da? Bor ikke i Bergen og er dermed ikke den største bidragsyteren til at konseptet med Beffen kan gå rundt, men har pleid å bruke ferjene hver gang jeg er der. Kommer til å bli savnet! Men fullt forståelig at det ikke er vits å drive hvis det ikke er mulig å leve av det. Får håpe Bergen kommune innser at Beffen er verdt å ta vare på, før det er for sent. Dette med disse små ferjene er et ganske unikt opplegg og er med på å gjøre Bergen sentrum til et levende sentrum.

Hakkannen

Hakkannen

Trist da? Bor ikke i Bergen og er dermed ikke den største bidragsyteren til at konseptet med Beffen kan gå rundt, men har pleid å bruke ferjene hver gang jeg er der. Kommer til å bli savnet! Men fullt forståelig at det ikke er vits å drive hvis det ikke er mulig å leve av det. Får håpe Bergen kommune innser at Beffen er verdt å ta vare på, før det er for sent. Dette med disse små ferjene er et ganske unikt opplegg og gjør Bergen sentrum til et levende sentrum.

Hakkannen

Hakkannen

Trist da? Bor ikke i Bergen og er dermed ikke den største bidragsyteren til at konseptet med Beffen kan gå rundt, men har pleid å bruke ferjene hver gang jeg er der. Kommer til å bli savnet! Men fullt forståelig at det ikke er vits å drive hvis det ikke er mulig å leve av det. Får håpe Bergen kommune innser at Beffen er verdt å ta vare på, før det er for sent. Dette med disse små ferjene er et ganske unikt opplegg og gjør Bergen sentrum mer levende enn uten.

• Create New...