Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

en kommentar om teakdekk. Man kan ikke sammenligne Gunga Dins teakdekk med solide staver med det Bavaria leverer. De har relativt tynn teakfiner som er limt på ikke vanfast kryssfiner. Jeg har sett flere båter med løse/bulende teakstaver. 

Jeg anbefalte Bavaria uten teakdekk til venner som kjøpte B39.

Bimini løsning - nettopp den løsningen som Pacuare beskriver er meget god tenker jeg.  Bimini som kan kobles inn på sprayhood med eget avtagbart stykke - og sidevegger som kan tas av og går utenfor vinsjene. Da får man maksimal fleksibilitet tenker jeg.

karbonmast skjønner jeg ikke poenget med på en slik båt.

Bitteliten

Bitteliten

en kommentar om teakdekk. Man kan ikke sammenligne Gunga Dins teakdekk med solide staver med det Bavaria leverer. De har relativt tynn teakfiner som er limt på ikke vanfast kryssfiner. Jeg har sett flere båter med løse/bulende teakstaver. 

Bimini løsning - nettopp den løsningen som Pacuare beskriver er meget god tenker jeg.  Bimini som kan kobles inn på sprayhood med eget avtagbart stykke - og sidevegger som kan tas av og går utenfor vinsjene. Da får man maksimal fleksibilitet tenker jeg.

Bitteliten

Bitteliten

Bimini løsning - nettopp den løsningen som Pacuare beskriver er under sying for båten vår. Bimini som kan kobles inn på sprayhood med eget stykke - og sidevegger som kan tas av og går utenfor vinsjene. Da får man maksimal fleksibilitet tenker jeg.

• Create New...