Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

AISen må ha egen antenne.

Om den gamle GPS antenna du viste bilde av mister dekning så er det enkelt å bytte batteri på den (Bonus fikset det på min) om du vil ha en i backup. Den er ikke brukbar på nyere plottere. Jeg har min i backup til RC 435 systemet jeg har ombord (har beholdt deg som backup på kart og radar - det fungerer skuffende bra fortsatt ;-) ). Jeg satt inn en RS 150 antenne som hovedantenne - det ga nytt liv til RC 435 systemet med vesentlig bedre kartoppdateringer. Kan være jeg en dag for lyst tilå rydde litt på rekka - da kan det være den gamle antenna går ut :lol:

Den St STng konverteren er kanskje til trådløs fjernkontroll til autopiloten?  eller er den til den GPS antenna som ligger nedi der?

Bitteliten

Bitteliten

Om den gamle GPS antenna du viste bilde av mister dekning så er det enkelt å bytte batteri på den (Bonus fikset det på min) om du vil ha en i backup. Den er ikke brukbar på nyere plottere. Jeg har min i backup til RC 435 systemet jeg har ombord (har beholdt deg som backup på kart og radar - det fungerer skuffende bra fortsatt ;-) ). Jeg satt inn en RS 150 antenne som hovedantenne - det ga nytt liv til RC 435 systemet med vesentlig bedre kartoppdateringer. Kan være jeg en dag for lyst tilå rydde litt på rekka - da kan det være den gamle antenna går ut :lol:

Den St STng konverteren er kanskje til trådløs fjernkontroll til autopiloten? 

Bitteliten

Bitteliten

Bitteliten

Bitteliten

Om den gamle GPS antenna du viste bilde av mister dekning så er det enkelt å bytte batteri på den (Bonus fikset det på min) om du vil ha en i backup. Den er ikke brukbar på nyere plottere. Jeg har min i backup til RC 435 systemet jeg har ombord (har beholdt deg som backup på kart og radar - det fungerer skuffende bra fortsatt ;-) ). Jeg satt inn en RS 150 antenne som hovedantenne - det ga nytt liv til RC 435 systemet med vesentlig bedre kartoppdateringer.

Bitteliten

Bitteliten

Om den gamle GPS antenna du viste bilde av mister dekning så er det enkelt å bytte batteri på den (Bonus fikset det på min) om du vil ha en i backup. Den er ikke brukbar på nyere plottere. Jeg har min i backup til RC 435 systemet jeg har ombord (har beholdt deg som backup på kart og radar - det fungerer skuffende bra fortsatt ;-) )

Bitteliten

Bitteliten

AISen må ha egen antenne. Om den gamle antenna mister dekning så er det enkelt å bytte batteri på den (Bonus fikset det på min) om du vil ha en i backup. 

• Create New...