Korsfjord Startet 12.November.2019 Del på Facebook Startet 12.November.2019 (redigert) Har kikket på en billig båt på nettet. Denne omtales som et lett prosjekt. En av tingene som må utbedres er en brukket brakett til gearwire. Bilde av den braketter jeg tror det er på øverste foto på denne siden. Motoren er den klassiske tosylindrede totakteren, årsmodell 2003. Vet ikke om forhandlerne har slikt på lager, men har søkt litt på nettet. Hos Ravns Garage fant jeg ikke noe, heller ikke på eBay. Men jeg manglet gode søkeord, hva heter noe slikt på engelsk? Andre steder jeg burde lete? Redigert 12.November.2019 av Korsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 13.November.2019 Del på Facebook Svart 13.November.2019 Prøv med remote controll adapter kit gear cablekit/accecories Eller varianter av dette..... Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 16.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2019 Hei. Takk for tips Fant ikke den spesifikke delen, men har uansett slått fra meg den båten. Takk for hjelpen uansett! Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 16.November.2019 Del på Facebook Svart 16.November.2019 Bare hyggelig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.