Jump to content

Edit History

HandyAndy

HandyAndy

Balder.. skrev for 22 timer siden:

Beklager att dette ble en avsporing, ble det for mye si fra så sletter jeg,

Ikke noe å beklage :) tvert imot; det er hyggelig lesning! 

hvorfor ikke gjøre noe brutalt ingen har gjort før ???

Har tenkt på det, men det er fryktelig dårlig plass i båten. For meg blir tryggeste vei å gå for noe jeg vet passer.

Har nå flere alternativer:

1) Har kjøpt en del fra en Tysker som jeg nesten tror jobber på fabrikken. Han sier blokk og veiv er boss, men kan få til ny blokk, veiv og sette sammen ny long block ( uten turbo eksos osv) til 2.000 eur. Frakt og moms tilkommer. 

2) kjøpe ny long block fra Slovenia. 3.000 eur. Kan kjøpe short block og veiv til 2.000 eur. Frakt og mva tilkommer.

3) Cymo AS i Trondheim kan levere ny blokk og veiv med lager til 13.000 nok. Her må nok jeg montere selv. Blir litt i frakt.

4) selge prosjektet «as is»

Heller mot alternativ 1, men det går en det i frakt. 

Hva tenker dere?

Har dere tips til frakt Norge - syd Tyskland? DHL economy select får jeg ikke opp som alternativ. Bare ekspress.

HandyAndy

HandyAndy

Beklager att dette ble en avsporing, ble det for mye si fra så sletter jeg,

Ikke noe å beklage :) tvert imot; det er hyggelig lesning! 

hvorfor ikke gjøre noe brutalt ingen har gjort før ???

Har tenkt på det, men det er fryktelig dårlig plass i båten. For meg blir tryggeste vei å gå for noe jeg vet passer.

Har nå flere alternativer:

1) Har kjøpt en del fra en Tysker som jeg nesten tror jobber på fabrikken. Han sier blokk og veiv er boss, men kan få til ny blokk, veiv og sette sammen ny long block ( uten turbo eksos osv) til 2.000 eur. Frakt og moms tilkommer. 

2) kjøpe ny long block fra Slovenia. 3.000 eur. Kan kjøpe short block til 2.000 eur. Frakt og mva tilkommer.

3) Cymo AS i Trondheim kan levere ny blokk og veiv med lager til 13.000 nok. Her må nok jeg montere selv. Blir litt i frakt.

4) selge prosjektet «as is»

Heller mot alternativ 1, men det går en det i frakt. 

Hva tenker dere?

Har dere tips til frakt Norge - syd Tyskland? DHL economy select får jeg ikke opp som alternativ. Bare ekspress.

• Create New...