Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Min Mercury 115 hk står i nederste posisjon (altså øverste mulige hull), og selv da må jeg helst ha 4-blads stålpropell for å sikre godt grep i vannet.

Det ble nest øverste hull på min, siden øverste hull ikke var mulig. pga. slik hullene i akterspeilet var plassert.

Motoren henger nede på akterspeilet praktisk talt.

Dette vil altså variere med båttype, og også delvis motortype. Alt er ikke standardisert.

DSC_0377.JPG

DSC_0522.JPG

Teerex

Teerex

Min Mercury 115 hk står i nederste posisjon (altså øverste mulige hull), og selv da må jeg helst ha 4-blads stålpropell for å sikre godt grep i vannet.

Det ble nest øverste hull på min, siden øverste hull ikke var mulig. Motoren henger nede på akterspeilet praktisk talt.

Dette vil altså variere med båttype, og også delvis motortype. Alt er ikke standardisert.

DSC_0377.JPG

DSC_0522.JPG

Teerex

Teerex

Det ble nest øverste hull på min, siden øverste hull ikke var mulig. Motoren henger nede på akterspeilet praktisk talt.

DSC_0377.JPG

DSC_0522.JPG

Teerex

Teerex

Min 115 hk står i nederste posisjon (altså øverste mulige hull), og selv da må jeg helst ha 4-blads stålpropell for å sikre godt grep i vannet.

DSC_0377.JPG

DSC_0522.JPG

Teerex

Teerex

Min 115 hk står i nederste posisjon (altså øverste mulige hull), og selv da må jeg helst ha 4-blads stålpropell for å sikre godt grep i vannet.

Det ble nest øverste hull på min, siden øverste hull ikke var mulig.

DSC_0377.JPG

DSC_0522.JPG

Teerex

Teerex

Det ble nest øverste hull på min, siden øverste hull ikke var mulig.

DSC_0522.JPG

DSC_0377.JPG

Teerex

Teerex

Min 115 hk står i nederste posisjon (altså øverste hull), og selv da må jeg helst ha 4-blads stålpropell for å sikre godt grep i vannet.

DSC_0522.JPG

Teerex

Teerex

Min 115 hk står i nederste posisjon, og selv da må jeg helst ha 4-blads stålpropell for å sikre godt grep i vannet.

DSC_0522.JPG

Teerex

Teerex

Min 115 hk står i nederste hull, og selv da må jeg helst ha 4-blads stålpropell for å sikre godt grep i vannet.

DSC_0522.JPG

• Create New...