Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Min AV-plate er ca 1 tomme over. Det hadde ikke funket noe særlig med 3-blads propell. 

Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle på denne 4-blads propellen. Selv med helt moderat trim kommer bladene over.

motorhøyde-2015.jpg

motorhøyde-trim.jpg

Teerex

Teerex

Min AV-plate er ca 1 tomme over. Det hadde ikke funket noe særlig med 3-blads propell. 

Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle på denne 4-blads propellen. Selv med helt moderat trim kommer bladene over.

motorhøyde-2015.jpg

motorhøyde-trim.jpg

Teerex

Teerex

Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle på denne 4-blads propellen.

motorhøyde-2015.jpg

motorhøyde-trim.jpg

Teerex

Teerex

Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle.

motorhøyde-2015.jpg

motorhøyde-trim.jpg

Teerex

Teerex

Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut.

motorhøyde-2015.jpg

motorhøyde-trim.jpg

Teerex

Teerex

Som vi ser havner propellbladene over bunnlinja når motor trimmes ut.

motorhøyde-2015.jpg

motorhøyde-trim.jpg

Teerex

Teerex

Som vi ser havner propellbladene over bunnlinja når motor trimmes ut.

motorhøyde-2015.jpg

motorhøyde-trim.jpg

• Create New...