Min AV-plate er ca 1 tomme over. Det hadde ikke funket noe særlig med 3-blads propell.
Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle på denne 4-blads propellen. Selv med helt moderat trim kommer bladene over.
Teerex
Min AV-plate er ca 1 tomme over. Det hadde ikke funket noe særlig med 3-blads propell.
Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle på denne 4-blads propellen. Selv med helt moderat trim kommer bladene over.
Teerex
Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle på denne 4-blads propellen.
Teerex
Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut, selv om propelldiameteren er kun 12,7" i mitt tilfelle.
Teerex
Som vi ser havner propellbladene godt over bunnlinja når motor trimmes ut.
Teerex
Som vi ser havner propellbladene over bunnlinja når motor trimmes ut.
Teerex
Som vi ser havner propellbladene over bunnlinja når motor trimmes ut.