Jump to content

Edit History

Mix

Mix

Balder.. skrev for 2 timer siden:

Ettersom jeg setter stor pris på storseien

Storsei eller skrubbsei som vi kaller den er en OK fisk. Morsom å fiske og deilig mat, har til og med saltet og tørket den.

Var engang ute med lettbåten og kom borti skrubbseien på 70-80 meters dyp, hadde 5 ångler på forsynet på båtstanga og det beit fullt, helt umulig å få 5 stk av disse opp. Måtte feste snøret i båten og bruke motorkraft for å få dem opp. Skikkelig morro fiske.

Mix

Mix

Balder.. skrev for 2 timer siden:

Storsei eller skrubbsei som vi kaller den er en OK fisk. Morsom å fiske og deilig mat, har til og med saltet og tørket den.

Var engang ute med lettbåten og kom borti skrubbseien på 70-80 meters dyp, hadde 5 ångler på forsynet på båtstanga og det beit fullt, helt umulig å 5 stk av disse opp. Måtte feste snøret i båten og bruke motorkraft for å dem opp. Skikkelig morro fiske.

Mix

Mix

Balder.. skrev for 1 time siden:

Var engang ute med lettbåten og kom borti skrubbseien, hadde 5 ångler på forsynet på båtstanga og det beit fullt, helt umulig å 5 stk av disse opp. Måtte feste snøret i båten og bruke motorkraft for å dem opp. Skikkelig morro fiske.

• Create New...